ماه من

آنیتا و مامان بزرگ و بابا بزرگش

1390/1/24 13:22
نویسنده : تینا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سفید برفیه من !

 

عزیزم این عکس تو با بابابزرگو خیلی دوست دارم

 

 

بابا بزرگ و مامان بزرگ تورو خیلی دوست دارن و هر

وقت میری خونه شون خیلی بهت خوش میگذره

چون میذارن هر کاری دلت میخواد بکنی

 

 

 

 

تو هم از لحظه ای که میرسی خونه شون میرقصی

و شیطونی میکنی و خوشحالیniniweblog.com

منم خوشحالم که به خاطر قدم خوبت  اومدم تو شهر خودم

و الان تو نزدیک بابابزرگ و مامان بزرگ هستی

 

http://sl.glitter-graphics.net/pub/729/729999d373gfp5lq.gif

 

دوستت دارم به خاطر تمام چیزای خوبی که خدا به

خاطر وجود تو به من داد

و به خاطر خودت که آرامش رو به زندگی ما آوردی

 

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران
24 فروردین 90 23:13
با سلام وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند. چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید. با تشکر گروه وبلاگ های مامانی
مامان ماهان
25 فروردین 90 15:15
آنیتا جون چه ماهی چشم نخوری الهی
mona
8 اردیبهشت 90 6:48
salam abji

emroooz laptop sherkat ro avordamm khoone ke byam weblog anita ro check konam! amma badbakhtaneh in laptop farsi neminevise hamintpri bayad tahamolesh konam!

amma be har hal mishe bahash khoond, foghesh man yekami lalmooni migiram


سلام آبجی گلم ... مرسی که انقدر وبلاگ آنیتارو دنبال میکنی ... امیدوارم لپ تاپت زود درست شه تا بیشتر ببینمت ... دلم خیلی برات تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد