ماه من

سال نو مبارک

1390/1/23 13:22
نویسنده : تینا
306 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام جیگرم !

 

بالاخره امشب سال ۸۹ تموم میشه

و سال جدید برای ما شروع میشه

 

دوست دارم امسال بهترین اتفاقهای دنیا برات بیفته

دوست دارم بتونم کمکت کنم به آرزوهای قشنگت برسی

دوست دارم همیشه بخندی و شیطونی کنی

 

امسال سال دومیه که ما اینجاییم و تو سال تحویل کنار مایی

 

 

قشنگم میدونم دیگه امسال بزرگتر میشی

واسه همین خیلی خوشحالم

امروز از صبح سفره هفت سین ما پهن بوده آخه

سال تحویل نصفه شبه گفتم شاید اونموقع خواب باشی

ونتونی هفت سینو ببینی !niniweblog.com

 

جای همه کسایی که نیستن خالیه

به خصوص خاله منا که اونم سال دومیه که نیست

خاله جون من و آنیتا برات بهترینا رو آرزو میکنیم

امیدواریم به زودی ببینیمت 

 

 به امید یه سال خوب برای تو

و برای همه کسایی که این مطلبو خوندن

 

سال نو مبارک !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
11 فروردین 90 9:30
سلام آبجی گلم...

الهی قربونت برم من... ببخشید که وبلاگت رو این چند وقته چک نکردم! فدات بشم، دیشب خوابتو میدیدم... داشتیم با هم می رفتیم بلیط هواپیما بگیریم! من بازم قرار بود بیام اینور! نمی دونم چرا همیشه تو خوابم دارم میام اما هیچ وقت نمیام!

آنیتا رو از طرف من حسابی ببوس... قول میدم این هفته بشینم یه سرچ درست و حسابی بکنم ببینم چه خاکی می تونم بریزم روی این گذرنامه تاریخ گذشته!

من که خیلی دوست دارم امسال همه تون رو ببینم... سعی خودم رو می کنم... به محض اینکه بتونم این پاسپورت رو ردیف کنم و یه کمی تحقیق کنم ببینم کجا می تونیم بریم بهتون میگم... فدای همه مهربونیات... ببینمت انقدر بغلت می کنم که تلافی این همه دوری دربیاد...

قربونت بشم...آنیتا رو ببوس حسابی... خاله دلش براش پر پر میزنه...


فدات بشم آبجی جونم ایشالا امسال حتما همدیگه رو میبینیم ... منم یه عالمه ماچت میکنم تا واسه چندسال ذخیره داشته باشم که مثل الان کم نیارم ... قربونت برم من ... سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد