ماه من

یازدهمین دندون

1390/1/23 12:55
نویسنده : تینا
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنازی مامان !

 

عزیزم توی تعطیلات نوروز متوجه شدم که تمام

لثه هات متورم شدن و باز داری دندون در میاری

توی تعطیلات اولین دندون آسیابت در اومد

خیلی اذیت شدی

 

چند روز بعد بالای همون دندون هم یکی دیگه در اومد

و الان هم داری ۱۱ همین دندون قشنگتو

در میاری

 niniweblog.com

بمیرم برات که دندون در آوردن انقدر سخته و

از من هیچ کاری برات بر نمیاد

اما از وقتی دندون آسیاب در آوردی خیلی

راحتتر غذا میخوری و من خیلی خوشحالم

 

دونه دونه دندونات عشق منن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
23 فروردین 90 18:24
سلام عزیز دلم ببخشید الان لینکت می کنم که دیگه یادم نره برات رمز بزارم ممنون بوسسسسسسسس رمز گذاشتم
مامان فرشته
24 فروردین 90 13:42
سلام عزیزم قربون خودت و دندونت نازنینم بوسسس رمز گذاشتم
منا
25 فروردین 90 6:36
دندون دندونم کن... با دندون دون دونم کن... جیگر منی بلا!

قربونت بشم مامانش که انقدر آنیتا رو دوست داری


منم قربون تو بشم تو هم انقدر آنیتا رو دوست داری و زود زود به وبلاگش سر میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد