ماه من

شیطونی

1390/1/23 13:01
نویسنده : تینا
326 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عشقولم !

 

مامانی نمیدونی چقدر جدیدا شیطون شدی ؟!

دیگه کم مونده از دیوار راست هم بالا بری

من این چند وقته ۴تا چشم دیگه لازم دارم تا بتونم

تورو کنترل کنم که یه وقت اتفاقی برات نیوفته

niniweblog.com

 

پریشب توی آشپزخونه بودم که بابایی صدام زد

niniweblog.com

که بیا ببین آنیتا رفته کجا ؟!

اومدم دیدم تنهایی رفتی بالای مبل !!!

 

 

از پریشب تا حالا مثل فرفره میری بالای مبل و ...

اصلا اهمیت نمیدی که ممکنه بیوفتی !

خدا کنه این شیطونیا کار دستت نده ...

 

دوستت دارم ...

همیشه مراقبتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
25 فروردین 90 6:33
قربون اون قد و بالات برم من... معلومه از این لحاظ به خاله نرفتی! خاله از پله هم می ترسه بره بالا چه برسه به این شیطونیا!...


نه از این لحاظ به منم نرفته ... دست همه رو از پشت بسته این دختره !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد