ماه من

تولدت مبارک !

1389/12/11 21:15
نویسنده : تینا
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام ماه من !

 

امروز روز تولدته و ما خیلی خوشحالیم

باور اینکه ۱ سال گذشته و تو ۱ساله شدی برامون خیلی سخته

امسال سال خیلی خوبی بود و  زود گذشت چون تمام وقت ما

با وجود تو پر شده بود و ما گذر زمانو نفهمیدیم

من امسال با تو و در کنار تو بزرگ شدم

 

امیدوارم سالهای طولانی سالمو سر حال باشی

امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی

 

کاش توی این ۱ سال مادر خوبی برات بوده باشم

آرزومه که یه روز از اینکه من مادرتم خوشحال باشی

و مثل الان بیشتر از همه منو باور داشته باشی

 

ماه من تولدت مبارک !!!

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شیما
13 اسفند 89 18:42
من مطمئنم که به مامانش افتخار میکنه...
چقدر خوشگل شده تینا...
دلم می خواد بخورمش این عسل دخترو.

یه بار دیگه هم تولدش مبارک باشه.


مرسی آبجی جون ... خوشگلیش که به خاله موناش رفته حتما مزه ش هم به دست پخت خاله شیماش رفته
!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد