ماه من

تعجب

1389/12/5 11:12
نویسنده : تینا
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطونک من !

 

یکی از وسائل جذاب خونه مامان بزرگ برای تو هد ست بابا بزرگه که

خیلی دوست داری برش داریو از دست ما فرار کنی !

 

تا اینکه بابا بزرگ تصمیم گرفت بذارتش دم گوشت تا ببینی که کارش چیه

 

خیلی تعجب کردی که از توش صدا میاد

 

 

 

نمیدونم الان فهمیدی کارش چیه یا نه

اما واسه ما تعجب تو خیلی قشنگ بود

 

دوستت دارم جیگرم :*

به خصوص وقتی تعجب میکنی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

منا
9 اسفند 89 3:37
قربون اون چشمات برم که اینطوری داری نگاه می کنی! جیگرم، انگار یکمی ترسیده...

الان بازم از هد ست خوشش میاد یا ازش می ترسه؟!

می دونی یه لحظه یاد چی افتادم؟! اون ضبط خاکستری- سیاه قدیمیه بابا اینا یادته؟! توی بلندگوهاش رو که نگاه می کردی یه چیزایی پشتش معلوم بود، فکر کنم تو بودی که می گفتی اون پشت آدم کوچولوها هستن دارن بازی می کنن (شایدم تخیلات خودم بود، الان دقیق یادم نمیاد)!


سلام خاله
آره یادمه ... اونم تخیلات من بود کلا من خیلی دوست داشتم آدم کوچولو پیدا کنم فکر کنم آنیتا یکی از هموناست !!!
منا
10 اسفند 89 6:02
آره... منم فکر می کنم تو به آرزوت رسیدی!الان یه آدم کوچولوی ناز و مامانی داری که مال خود خودته! واقعیه واقعی!!!!
وبلاگ آموزشی برای مادران
10 اسفند 89 13:49
خیلی خوشگلی خاله


ممنون ... چشماتون قشنگ میبینه
شیما
13 اسفند 89 18:37
سلام.

الهی قربون اون تعجبت بشه خاله.

جیگرتو عزیز دلم...چقدر شکل منا شده نه؟




سلام خاله ... مرسی که اومدی

آره این دختره موناست از دل من سر در آورده !!!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد