ماه من

روز مادر !

1391/2/22 12:49
نویسنده : تینا
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسلم !

 

امروز بهترین روز مادر عمر من بود ...

چون تو بعد از بابا به من گفتی:

 مامان روزت مبارک !

 

animated gifs of mother's day

 

گل من

مادر شدن عجیبترین حس دنیاست

که هیچوقت برام عادی نمیشه

 

اینکه تو رو از همه دنیا

حتی از خودم بیشتر دوست دارم ...

اینکه تو همه دنیای منی

حتی از همه دنیا مهمتر ...

اینکه تو شدی معنای زنده بودنم

حتی بیشتر ...

 

واسه م عادی و تکراری نمیشه ......

 

animated gifs of mother's day

 

تو مادر شدن و

و این همه حس عجیب و

اینهمه عشق تکرار نشدنی رو

به من هدیه کردی

 

 

خوشحالم که مامان توام

مامان بهترین و خوشگلترین دختر دنیا

 

animated gifs of happy mother's day

 

بهترین اتفاق زندگیم

کاش یه روز بدونی چقدر دوستت دارم

شاید یه روز تو هم حسی که

من به مامانم دارم بهم داشته باشی

به امید اونروز .......

 

 آلبوم و آرشیو کارت پستال ها | کارت پستال ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) - روز زن - روز مادر  | www.vefagh.co.ir

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:21
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg
مولود
23 اردیبهشت 91 3:28
منم همیشه به امید همون روزی که توی جمله آخر گفتی هستم.
تینا جون روزت مبارک
اایشاا... که همیشه آغوش پر محبت و مهربونت مامن و مأوای آنیتا جون و خونوادت باشه عزیزم


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
مامان نیلای
23 اردیبهشت 91 15:55
روزت مبار ک تینا جان


ممنونم عزیزم
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:07
مامان مهربون روز قشنگت مبارک


مرسی عزیزم همچنین
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:18
خاله قربونت بره با این همه شیرین زبونیات عزیزم تبجه کنید که منم خیلی دوستتون دارم
تیناجونم ببخشید چندتا آپ گذاشتی و من نتوستم بهت سربزنم البته تو دنیای مجازی
حودت که دیگه همه چیو میدونی...
همتون رو دوست دارم و میبوسمتون


مرسی مریم جون قربونت برم
ما هم خیلی دوستتون دارم
رزیتا
24 اردیبهشت 91 19:40
سلام تینا جون. روزت مبارک عزیزم
خیلی دلم براتون تنگ شده بود . آنیتای نازنازک و از طرف من ببوس


سلامممممممممم
کجای رزیتا جووووون ... مرسی گلم روز خودت مبارک عزیزم
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 3:14
تینای گلم مهربونم بهترین و دلسوزترین مادر دنیا
روزت مبارککککککککککک


مرسی گلم خیلی لطف داری
روز تو هم مبارک عزیزم
ثمین
29 اردیبهشت 91 22:28
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان عسل
16 خرداد 91 11:30
مامان مهربون روزت مبارک البته با تاخير خيلي زياد ببخشيد ديگه. واقعا فرصت نشد بيام نت ولي به ياد شما دوستان خوب وبلاگيم بودم
انشالا هميشه کنار عزيزانتون و آنيتا جون زنده و سلامت باشيد و خوشحال


ممنونم از لطفت عزیزم
شما هم همینطور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد