ماه من

توجه کنین !

1391/2/20 19:11
نویسنده : تینا
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوست داشتنی من !

 

قشنگم اینروزا خیلی خانوم شدی

روزا بیشتر وقتتو با خودت مشغول بازی میشی و

به خصوص این چند روز که بابایی برات وسایل آشپزی و

پذیرایی خریده همش توی عالم خودت داری مهمون داری میکنی

و منو یاد کوچیکیای خودم میندازی که عاشق

ظرف و ظروف اسباب بازی بودم و توی عالم خودم

مرتب برام مهمون میومد !

گل ناز مامان

هنوز عاشق بدو بدو کردنی و

به خصوص وقتی میریم خونه پدربزرگ کلی با پدربزرگ بدو بدو میکنی

و بعضی وقتا هم خودت تنهایی شروع میکنی به دوییدن

و همش دوست داری همه جمع به دوییدنت نگاه کنن

اگه بدویی و کسی نگاهت نکنه

میگی :

تبجه کنین ! ( توجه کنین )

 

 

 

قربون این حرفات برم که نمیدونم از کجا یادشون میگیری ؟!

 

 

 

وقتی کتاباتو میخونی دیدنی میشی

به عکساشون نگاه میکنی و قصه تعریف میکنی

قصه هات همیشه اینطوری شروع میشه :

یکی بود ... یکی نبود ...

خدا بود  ... هیچکی نبود ...

از وقتی بابا بازم خونه چادریتو بر پا کرده روزی چند بار

منو میبری خونه خودتو کلی از اینکه من میام

توی خونه خودت خوشحال میشی و دوست داری بیشتر بازیارو

اونجا با هم انجام بدیم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دیروز مامان تولد چندتا از دوستاش دعوت بود

و قرار بود از نی نی های گل خبری نباشه

واسه همین تو هم رفتی خونه پدربزرگ و تا من بیام

حسابی پدر بزرگو دوونده بودی و کلی بهت خوش گذشته بود

به منم خیلی خوش گذشت

گرچه تمام مدت دلم برات تنگ شده بود و وقت برگشتن

اصلا نفهمیدم مسیر چطوری تموم شد و

منو به تو رسوند ...

 

دوستت دارم عروسک خوشگلم

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سروناز
22 اردیبهشت 91 5:54
بوس بوس بوس واسه انیتای جیگر طلا
مرسی که تولدمون اومدی تینا جووووووووونم


سلام گلم
مرسی از دعوتت دوست خوبم
كتي(مامان آقا مهديار)
22 اردیبهشت 91 12:22
به سلامتي مادر واسه اينكه ديوارش از همه كوتاهتره!

به سلامتي مادر بخاطر اينكه هيچوقت نگفت من هميشه گفت بچه هام...

به سلامتي مادر بخاطر اينكه هميشه از غمهامون شنيد اما هيچوقت از غمهاش نگفت

به سلامتي مادر بخاطر اينكه از سلامتيش براي سلامتي بچه هاش هميشه گذشته

به سلامتي مادر بخاطر زندگي كه همراه با شادي و اميد و مهربوني بهمون ميده

به سلامتي مادرچون هيچوقت خستگيشو به رخمون نميكشه و ازش گلايه اي نميكنه

به سلامتي مادر چون اگه خورشيد نباشه ميشه گذرون كرد اما بدون حضور مادر زندگي يه لحظه هم معني نداره

روزت مبارك عزيزم



روز خودتم مبارک عزیزم
امان محمد جون
23 اردیبهشت 91 17:11
روز مادر به شما مامان گل مبارک



روز شما هم مبارک
مامان عسل
16 خرداد 91 11:33
انشالا هميشه به مهموني و خوشي


مرسی عزیزم
محمد پوریا
24 خرداد 91 19:37

سلام از اینکه همیشه از مهمونی و مهمونی رفتن می نویسید خیلی خوشم میاد ان شا الله همیشه خوشی و خوشحالی


ممنونم عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد