ماه من

آنیتا و پارک !

1391/2/6 17:58
نویسنده : تینا
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آبنبات من !

 

با اینکه بابایی هنوز پاهاشو عمل نکرده و یه کوچولو

درد داره اما هر شب با ما میادو سه تایی میریم پارک !

 

فکر کنم اینروزا شادترین لحظه ها رو پارک بهت میده

به منم همینطور

با دیدن خنده ها و شادیهای تو ...

 

نزدیک خونه ما دو تا پارک هست یکیش سر کوچه مونه

و فقط تاب و سرسره و الاکلنگ و چند تا وسیله دیگه داره

و همیشه خیلی شلوغه واسه همین ما بیشتر

میریم پارک چندتا کوچه بالاترمون که

لوازم برقی داره و تو هم عاشقشونی ....

البته هر از گاهی پارکای دیگه رو هم امتحان میکنیم

چیزی که برام قشنگه اینه که با بچه های

دیگه خوب همبازی میشیو خیلی هم زود شیطنتاشونو

یاد میگیری

 

پارسال زیاد دوست نداشتی سوار وسایل برقی بشی و وقتی

حرکت میکردن میترسیدی

اما امسال حسابی شجاع شدی

و همه وسیله ها رو تست میکنی

و بعضی وقتا چند بار یه وسیله رو سوار میشی

 

 

ورودی پارک هم تنقلات فروشیه و

تو برای اولین بار اونجا آبنبات چوبی خوردی و خیلی خوشت اومد

بیشتر وقتا وقتی میخوایم از پارک بیایم خونه

و تو راضی نیستی بابا با تقدیم یه آبنبات چوبی رضایتتو

جلب میکنه ...

 

 گل من از وقتی هوا بهتر شده و دیگه خیلی سرد نیست

هربار میریم خونه پدربزرگ تو و پدربزرگ چندساعت توی حیاطین

و حسابی پدربزرگو به بازی میکشی و اونم صبورانه همراهیت میکنه

و همیشه میگه آنیتا خیلی طبیعت دوسته !

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

از امروز هم که دوباره همبازیت " ارمیا " اومده و چند روزی

رو با هم خوش میگذرونین

 

دلم میخواد همیشه لحظه هات پر از احساسای قشنگ باشه

لبات همیشه به لحظه هات بخندن و

خاطره هات یکی از یکی رنگیتر و شادتر باشن

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
 

مثل همیشه

" عاشقتم "

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مولود
7 اردیبهشت 91 0:32
آخی چقدر خوبه که هوا خوب باشه و بچه ها تو پارک و حیاط بازی کنن،با خنده ها و ذوقشون انگار دنیا رو به پدر مادرشون میبخشن..همیشه شاد و خندون باشی عزیز دلم در کنار پدر و مادر مهربونت


موافقم واقعا عالیه
مرسی عزیزم
عمه زینب دانیال
7 اردیبهشت 91 12:48
سلام
ممنون که به ما سرزدید.
مامان تینا دخترمون بزرگ شده ها دیگه ترس بی ترس .
انشاالله همیشه شادو موفق باشین


سلام
ما هم ممنون
عزیز (مادر بزرگ)
7 اردیبهشت 91 12:55
قربون اون شکل ماهت بشم عزیزم خوشحالم از خوشحالی شماها دوستتان دارم انشااله هرچه زودتر پاهای پدرت معالجه بشه تا بتواند هر روز شما را پارک ببر و از شادی شما شاد بشه
آنیتا عزیزم تو و روشا عزیز ترین کسای من هستید فدای خنده هات بشم خدا نگهدارت باشه آبنبات من


مرسی مادربزرگ
منم امیدوارم زودتر پاهای بابایی خوب بشه و خوشحالیمون تکمیل بشه
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 91 2:40
سلام عزیزم خوبی ؟
وای چقدر آنیتای گلم ماشاا.... ناز شده
ان شاا... حال بابای مهربون هم زودتر خوب بشه
خصوصی داری


سلام دوست خوبم
مرسی عزیزم خیلی لطف داری
خاله انیس
8 اردیبهشت 91 22:00
آنیتای نازن عزیزم همیشه خوش باشی


مرسی انیس جون فدات بشم
مامان محمد جون
9 اردیبهشت 91 0:12
سلام خوشگل خاله
وای که می دونم چه قدر تو حیاط بازی کردن کیف داره جایه محمد جونم خالی کن امیدوارم حال بابایی هم بهتر شه

سلام دوست خوبم
واقعا جاش خالی

مامان ماهان
10 اردیبهشت 91 17:26
الهی پای بابایی زود زود خوب بشه
و الهی بابابزرگت همیشه زنده باشه
همیشه به گشت و گذار عزیزم
معلومه که حسابی بهت خوش میگذره همیشه خوش باشی عسلم


ممنونم دوست خوبم واسه همه دعاهای قشنگت
مریم(مامان روشا)
10 اردیبهشت 91 23:37
آفرین به دختر شجاع خودم
ایشالا تمام لحظه های زندگیت پرازشادی و بازی باشه


مرسی خاله جون شما هم همینطور
مامان عسل
17 اردیبهشت 91 9:42
الهي قربون اون ذوق کردنت خوشگل خانوم


مرسی خاله جوون
سمانه مامان پارسا جون
18 اردیبهشت 91 16:55
چقده تو نازی گل دختر
میبوسمت


مرسی عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد