ماه من

دختر خوردنی من !

1391/2/12 16:28
نویسنده : تینا
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسکم !

 

مامانی چند شب پیش خاله محبوبه و خانواده شون

شام مهمون خونه ما بودن ...

شب خیلی خوبی بود به خصوص برای تو و آراز

خیلی خوب با هم بازی میکردین وتمام مدت هیچ صدای ناراحت کننده ای

از اتاقت نمیومد

و من از این موضوع خیلی خوشحال بودم

اونشب اتاقت خیلی شلوغ شد و تقریبا هیچی دیگه

سر جای خودش نبود

که البته اینشم واسه من خیلی شیرین بود

چون حتی از ظاهر اتاقت هم معلوم بود که خیلی بهتون خوش گذشته

 

آنیتا

آراز و آنیتا

 

گل ناز مامان

پریروز هم تولد پسرای دو قلوی خاله سمیه بود

و باز هم به ما خیلی خوش گذشت

و تو هم خیلی دختر ماهی بودی

فقط اونجا پای یکی از مهمونا خورد به پات و یه کم دردت

اومد و یادتم نمیرفت و وقتی تولد تموم شد

تا سوار ماشین شدی برای بابایی توضیح دادی که چه اتفاقی

برات افتاده و هنوزم یادته و هر از گاهی پاتو

که یه کم قرمز شده به من نشون میدیو میگی

خاله خورد به پام ... بعدم خودت میگی حواسش نبود !!!

عروسک مهربونم

اینروزا بیشتر از قبل با لگوهات سرگرم میشی

و تقریبا روزی 100 تا به قول خودت برج میسازی ...

 

آنیتا در حال احداث برج !

 

چند شب پیش داشتی با بابایی قبل از خواب

بازی میکردی که یه دفعه چشمت افتاد به گوش بابایی

و گفتی :

گوشتو برم !!!

 

این تیکه کلام باباییه که هر جای وجود دختر نازشو

میره و دیگه هم برنمیگرده ....

عاشق حرفاتم

کوچولوی خوردنی من !

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 13:34
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم ویا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدوبعد میتونید بخریدکارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظر تون هستم موفق باشید


در اولین فرصت بهتون سر میزنم ممنون
مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:31
ای جوووووووووووووووونم آنیتا جون با این شیرین زبونیهات آخرش خورده میشی
مامانی خیلی مواظبش باش
الهی ماهان روزی چند بار برج درست میکنه معلومه خیلی لگوهاش رو دوست داره
آنیتا جونم و ماهان میخوان مهندس برج ساز بشن فکر کنم کارشون بگیره هااااااااااااااااااااا


مرسی عزیزم
آره امیدوارم بتونن یه روز یه برج آسمون خراش بسازن
مامان محمد جون
16 اردیبهشت 91 14:06
سلام عزیزم
واقعا هم عنوان مطلب این پستتون درسته گاهی اوقات خیلی صدق میکنه ,گاهی این قدر این بچه ها شیرین میشن که آدم دوست داره بخورشون
امیدوارم همیشه از شادیاش بنویسی


سلام دوست خوبم
ممنونم از لطفت ... امیدوارم همه همیشه شاد باشن
مامان عسل
17 اردیبهشت 91 9:39
سلام خوشگلم معلومه حسابي خوش ميگذره ها گلم انشالا هميشه خوش باشين و مهموني و شادي و بازي و البته زيرو رو کردن اتاق ، قابل توجه تينا جون و البته همه مامان ها


سلام دوست عزیزم
زیر و رو کردن اتاقو که نگو من عاشقشم
مامان نیلای
17 اردیبهشت 91 16:25
شاد باشی گلم


مرسی
عمه زینب دانیال
18 اردیبهشت 91 15:22
ما آپیدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد