ماه من

بیست و سومین ماه !

1390/10/11 15:15
نویسنده : تینا
584 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ملوسکم !

 

 

دختر قشنگم یه ماه دیگه هم با هم بودیم

با هم خندیدیم با هم مهمونی و گردش رفتیم

و البته با هم سرما خوردیم ...

 

zibaعسلترینم

الان دیگه انقدر خانوم شدی که همه کلماتو هرچند سخت و

طولانی هم که باشن تلفظ میکنی و شبها هم با

بابایی شعر میخونی

بابایی چند شبه که شعر عروسک قشنگمو برات میخونه و تو

هم با کلی احساس باهاش تکرار میکنی

از دیدن شعر خووندنتون احساس آرامش میکنم

 ziba

دیدن پدر و دختری که همدیگه رو خیلی دوست دارنو

با هم شعر میخوونن خیلی دوستداشتنیه !

 ziba

جیگرم

تازه گیها دلت خیلی نازک شده و تا  از یه چیزی بهت بر بخوره

ناراحت میشی و قهر میکنی

البته قهر کردنتم قشنگه

اول اخم میکنی

بعد لباتو جمع میکنی و میری سمت دیوار

و صورتتو میچسبونی به دیوار و دستاتم میذاری روی چشمات

ziba 

با اینکه قهراتم قشنگه اما منو

بابایی اصلا نمیتونیم دخترمونو تو قهر ببینیم و سریع میایم

منت کشی !!!ziba

 

عشق من

جدیدا بیشتر وقت بیداریت رو یا داری کتاب میخوونی

یا بدو بدو میکنی ...

 

اینروزا علاقه ت به نقاشی خیلی بیشتر شده

و تا یه کاغذ ببینی هوس طراحی میکنی و

میگی مداد بده

بعدم شروع میکنی خط خطی کردنو هر بار اسم یه چیزو میگی

 که کشیدم اما بیشتر از همه میگی :

ببین نی نی کشیدم !

 

 ziba

مامانی تو خیلی نی نیارو دوست داری

و مدام میگی بریم پیش نی نیا بدو بدو کنیم

 

zibaروزی چند بار دلت برای روشا تنگ میشه و

میای پای کامپیوتر و میگی روشا آنوم ( خانوم ) ببینیم !

 

بعضی وقتا هم میگی روشا بیاد بدو بدو کنیم !

خیلی وقتا با هم تلفنی صحبت میکنین و

من خیلی از شنیدن حرفاتون لذت میبرم

هر دوتون خیلی ناز با هم حرف میزنین !

 

ziba

 

شیرینم

بیست وسومین ماه زندگیت با اولین روز سال ٢٠١٢

همزمان شروع شد

سال جدید میلادیت مبارک عزیزم

 zba

از بچه گیم آرزو داشتم یه بار بابانوئلو ببینم !

و از عید کریسمس با اون درختهای تزیین شده و

خونه های پوشیده از برف توی نورهای رنگارنگ خیلی

خوشم میومد ...

خاله منا هم خیلی اینارو دوست داشت !

الان خاله منا حتما بابا نوئل زیاد دیده و درختهای کریسمسو

هم همینطور ...

ziba 

 ( یه تبریک مخصوص کریسمسی به آبجی گلم که

حالا دیگه تحویل سالش با سال ما فرق داره ...

برات بهترینارو آرزو میکنم منا جونم )

 ziba

 

دخترم

هستی من

امیدوارم ماه خوبی در انتظارت باشه

 

شاد باشی و سلامت دوستداشتنی من !

 

 

 zibazibaziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مریم(مامان روشا)
11 دی 90 15:25
خاله جونم 23ماهگیت مبارک
کریسمس مبارک
قربونت بشم با این شیرین کاریات آخ که من عاشق قهر بچه هام
ایشالا شاد و سلامت باشی
مامانی چرا از دخملی عکس نذاشتی[



والا این نی نی وبلاگ تلگراف زده بود که عکس زیاد نذارید منم که حرف گوش کن


مامان گیسو
11 دی 90 19:20
سلام عزیزم 23 ماهگیت مبارک گل قشنگم
قربون اخم و قهر کردنت برم من ملوسکم
منم سال نو رو به خواهر گلت تبریک می گم تینا جونم
بوسسسسسسسس


فدات بشم منا جون خیلی لطف داری
afshin
11 دی 90 23:19



درود عزيز گرامي .. او را ميشناسي ? ?


بروزم با پیروز نهاوندی یا ابولولو :


او کسی بود که عمر بن خطاب خلیفه مسلمین را با ضربه‌های کارد کشت.

پیروز دختری داشت که به گمان نزدیک به یقین مروارید نام داشته‌است ...

آرامگاه منسوب به ابولؤلؤ در شهر کاشان قرار دارد .

نام و یادش گرامی باد .




گل گل گل ممنون
سيدمهدي
11 دی 90 23:43
سلامممممم اومدم یه سلامی بدم خدمتتون


علیک سلام
مامان عسل
12 دی 90 7:13
بيست و سومين ماه زندگيت مبارک عزيزم اي جونم با اين شيرين زبونيا باريکلا که کتاب دوست داري شعر هم که ميخوني آفرين خاله ايشالا هميشه سالم و سلامت کنار عزيزانت باشي گلم


مممنونم خاله جون مهربون
مامان دیانا
12 دی 90 11:56
سلام قربون این دختر شیرین زبون که حسابی دلبری میکنه
عزیز دلم همیشه شاد باشی در کنار بابا و مامان
جای خاله جونت سبز سبز باشه


سلام مریم جون
ممنونم از محبتت
مامان الینا
12 دی 90 12:56
سلام گل من بیست وسومین ماه اززندگیت رو بهت تبریک میگم انشاالله سالهای سال درکنار هم باشادی وخوشبختی زندگی کنید انشاالله مامان آنیتاشماهم به آرزوتون میرسین وبابانوئل روببینید واای من عاشق قهر کردن بچه هام خیلی ناز میشن


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
مامان ماهان
13 دی 90 9:54
23 ماهگیت مباررررررررررررررررررررکه خانم خانما شیرین زبونیهاتو دوست دارررررررررررررررم عزیزم آره تو محشری از همه سررررررررررررررررررررری


ممنونم عزیزم
مامان نسترن
13 دی 90 21:39
الهی قربونت بشه خاله.هر روز شیرین تر از قبل میشی.دلم گرفت اخه دلم برای صورت ماهت تنگ شده.مامان جونش ما عکس میخوایم


ممنون عزیزم حتما به زودی عکس میذارم

13 دی 90 21:40
اپ کردم
مامان محمدجان
16 دی 90 9:47
فدای اون قهر کردنات نازگل خاله


مامان الینا
26 دی 90 16:34



منا
3 بهمن 90 10:06
فدات بشم آبجی گلم... همینجا قول میدم به زودی آنیتا توی بقل یه بابانوئل میره عکس یادگاری می گیره و یه عالمه کادوی قشنگ از زیر درخت کریسمس برمیداره... خاله قول میده


فدای تو آبجی مهربونم
منم امیدوارم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد