ماه من

دختر شیطون من

1390/2/4 16:08
نویسنده : تینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام شیطونک من !

 

عسلم نمیدونی وقتی سیب میخوری و جای دندونای

کوچولوت روش میمونه چقدر قشنگه

این عکسو میذارم تا بدونی عاشق سیب خوردنتم

 

 

 niniweblog.com

 

شیطونک من دیگه از مبل بالا رفتن واست تکراری شده

و جدیدا از روی مبلا رد میشی و به آخرشون که میرسی

یه پاتو میندازی رو دسته مبل و یه وری روی دسته میشینی

 

بعضی وقتا هم خسته میشی و آروم میشینی رو مبل و

به دور و برت نگاه میکنی

 

 

 

 Hello
Kitty

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدجون
4 اردیبهشت 90 18:51
سلام تينا جون منم يه پسر كوچولوي ماه دارم كه 10 روز از آتينا جون بزرگتره اونم تقريبا كاراي آتينا جونو ميكنه من كه خيلي نگران راه نيفتادنش بودم اما حالا كه ميبينم بعضي از هم سن و سالاش ام همين جوري اند خيالم راحت تر شده محمدمنم رو پاهاش به تنهايي واميسته به اميد روزي كه هر دو از راه افتادنشان بنويسيم خوشحال ميشم به ما هم سر بزني
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:17
سلام عزیز دلممممممم قربون سیب خوردنت برم من ملوسک بوسسسسسس تینا جونم چطوره بوسسسسسس
mona
8 اردیبهشت 90 8:18
Oon tahe sibaro bi zahmat befrest biyad inja! ma inja oona ro ebadat mikonim

bezar biyayn inja, mibaramesh Disney land... oonvaght hey az hamechi bere bala va biyad pain ta behesh khosh begzare


قربون مهربونیات برم
ما هم بی صبرانه منتظریم یه روز بیایم اونجاااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد