ماه من

شال و کلاه

1389/12/3 19:10
نویسنده : تینا
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام نانازم !

 

من این شال و کلاه تو که خاله سمانه وقتی هنوز تو دل مامان بودی برات بافته رو

خیلی دوست دارم آخه خیلی بهت میاد عزیزم

 

 

 

 

البته دیگه داره برات کوچیک میشه اما سعی میکنم این شال و کلاهو برات

یادگاری نگه دارم

 

شاید بعدا از اینکه انقدر کوچیک بودی تعجب کنی !

اما باور کن با تمام کوچیکیت بزرگترین عشق دنیایی

 

دوستت دارم دخترم

و از داشتنت خوشحالم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
5 اسفند 89 9:31
فدای اون قدش بشم من که سیندرلای خاله شه... اون پسر بی ادب پادشاه اگر اومد لنگه کفش رو به پاش اندازه کنه یه دونه اردنگی گنده از طرف من بهش بزن... چی فکر کرده؟! پسر شاهه که باشه! ما دختر به این خوشگلی رو بهش نمیدیم!

قربونت بشم آبجی که با این همه شلوغی میای اینجا رو آپدیت می کنی... من هر دفعه میام اینجا دوباره همه عکسها و نوشته هاتو از اول می خونم... عاشقتم آبجی جونم عاشق دخترتم هستم




فدات بشم آبجی جون ما هم عاشقتیم باور کن
مرسی که میای اینارو میخونی و عکسای آنیتارو نگاه میکنی ... تو بهترین خاله دنیایی حتی از اونور دنیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد