ماه من

میوه خورون

1389/11/24 18:58
نویسنده : تینا
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگل مامان !

 

دیروز مامان موهاتو برای بار دوم کوتاه کرد ...

قیافه ت شیطونتر شده ! ولی خوشگلترم شدی

 

از میوه خوردنت بگم که میوه سرد اصلا دوست نداری

و اینکه حتما باید خودت میوه رو تو دستای کوچیکت بگیری و بخوری

البته بیشتر میریزی رو خودت تا بخوری

 

هر روز از وقتی از خواب بیدار میشی توی خونه مون بمب منفجر میشه

از هرچیزی واسه ریخت و پاش استفاده میکنی حتی آشغال میوه !!!

 

 

واین هم آنیتا پس از مراسم میوه خورون

 

اصلا نگران نباش مامان همه رو تمیز میکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
25 بهمن 89 5:34
سلام مامانش!!!

ای جان قربون این دخمل کوچولوی نانازت برم من! اینکه میوه سرد دوست نداره به مامان بزرگش، بعدش هم خاله اش رفته... من از میوه سر متنفرم!

راستی یه چیزی می دونستی؟! خیلی خوبه که به بچه اجازه میدی هر کاری دوست داره بکنه! اینجا میای می بینی بچه داره روی زمین فروشگاه غلت میزنه مادرش نه سرش داد می زنه نه هوار،... امروز رفته بودیم دوچرخه فروشی یه بچه بود هی با دستای کوچولوش چرخ یه دو چرخه رو یواش یواش می چرخوند، مامانش هواسش بهش بود اما میذاشت بچه کارشو بکنه... کلا اینجا تا بچه کار خطرناکی نکنه، دیگران میذارن اون کار رو بکنه... خیلی هم به نظر من خوبه!!!!

راستی اون تابش هم خیلی خوشگل بودا... دست بابابزرگش درد نکنه!


سلام خاله ... این آنیتا که همه چیش به خاله ش رفته منم از حالا دارم اونجایی بارش میارم که وقتی اومد اونجا شوکه نشه !!! یعنی میدونی انقدر که پا کاره اگه کاری که میخوادو نکنه منو ول نمیکنه ...

فدات بشم آبجی جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد