ماه من

حرف زدن

1389/11/3 15:11
نویسنده : تینا
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازم !

 

این چند روزه کلی برات خرید کردم ... لباسای عیدت و لباسی که روز تولدت

میخوای بپوشی رو هم خریدم

میدونم الان زوده اما هیچی مثل خرید کردن واسه تو من و باباتو خوشحال

نمیکنه !

از وقتی تو اومدی اصلا خودمونو فراموش کردیم فقط تو واسه مون مهمی و هرچی

که به تو مربوط میشه

 

فدات بشم که دیگه روزی ۱۰۰ بار داد میزنی مامان !!!

نمیدونی چقدر از این کلمه خوشم میاد ...

الان دیگه چندروزه که از مبلا میگیریو راه میری و به خودت افتخار میکنی

بعضی وقتا میوفتی اما من به روت نمیارم و تو هم یادت میره !

الان چند تا کلمه حرف میزنی : مامان . بابا . جییییییز ( اینو خیلی دوست داری

خیلی هم خوشگل میگی ) . دد هم میگی رفتنشم خیلی دوست داری

به توپ هم میگی بوک !!!

وقتی بهت میگم بریم آب بازی در حمومو نگاه میکنی

وقتی میگم پاهات کو میاریشون بالا

وقتی بخاریو میبینی خودت زودتر از من میگی جیییییییییز !!!

 

خوشگل من زود بزرگ شو و بیا اینارو بخوون

اما نه

دیر بزرگ شو چون اگه بزرگ شی دلم واسه کوچیکیات تنگ میشه

 

بزرگ باشی یا کوچیک مهم نیست ... مهم اینه که من همیشه عاشقتم !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد