ماه من

ماهی کوچولو

1389/10/25 16:23
نویسنده : تینا
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز من !

تو حموم کردنو خیلی دوست داری هروقت بابایی میره حموم توهم میخوای

باهاش بری

آب بازی تو حموم خیلی کیف داره ...دستای کوچیکتو میگیری زیر شیر آب و از

دونه های آب که روش میریزه تعجب میکنی

ماهی حمومت رو هم خیلی دوست داری ( نمو )

مامان همیشه توی حموم برا ت قصه نمو رو تعریف میکنه مامان هم آب بازی کردن

با تو رو خیلی دوست داره

میدونم که یه روز بزرگ میشیو دیگه دوست نداری با مامان بیای حموم

این عکسو میذارم تا بدونی حتی تو حموم هم خوشگلی عشق من

 

 

دوستت دارم ماهی کوچولو !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

روناک
24 دی 89 20:55
وای ی ی ی چه عشقه این ملوسک خانوم
منا
25 دی 89 8:00
ای جان... قربونت برم عزیز خاله! چقدر تو حموم خوشگل میشی تو عزیزم! این "گودن سیز" رو تا با دندونام "ریز ریز" نکردم بگو کیه! علاف و بیکار اون کسیه که میاد رو درو دیوار وبلاگ مردم بیخودی نظر می نویسه!... شما اگر کار داری و علاف نیستی اصلا سراغ وبلاگ خوندن نیا! مگه قراره هر کی هر چی می نویسه رو شما بخونی؟! اینجا دفتر خاطرات خواهر زاده منه، از گل پایین تر بهش بگین با من طرفین ...
تینا
25 دی 89 12:27
روناک جون ممنونم از نظر لطفت ...
تینا
25 دی 89 12:30
مرسی آبجی که اومدی وبلاگ دخمل مارو دیدی ... خیلی خوشحال شدم اون ابله رو هم حذف کردم تا حالش جا بیاد ... دوستت داریم بازم بیا اینجا خاله جون
قاصدک
27 دی 89 14:33
ای جانم چقدر تو حموم نازی جیگر. منم ایده گرفتم که یه عکس اینجوری از اریانا بندازم.


مرسی خاله جون ... پس منتظر عکس آریانا خوشگله تو حموم هستیم ... یادت نره ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد