ماه من

آنییا ...

1390/6/3 21:40
نویسنده : تینا
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطونک من !

 

عسلم نمیدونی چقدر شیطون شدی و

نمیدونی که من چقدر عاشق شیطونیاتم

 

 

هروقت میخوام بگم که از شیطونیات خسته شدم

یاد روزهایی میوفتم که مریض میشدی و

بی حال به من نگاه میکردی و نمیتونستی

زیاد راه بری و بازی کنی ....

واسه همین دوست دارم همیشه شیطون باشی

تا همیشه سالم و سر حال باشی

 

 

قشنگترینم تو خیلی دوست داری چراغارو روشن و خاموش کنی

اما دستت هنوز به پریزها نمیرسه

و یا باید توی بغل کسی باشی

یا اینکه روی چیزی بایستی تا دستت بهشون برسه

 

اما مامان جون این عکسارو ببین تا بدونی

خیلی خلاقتر از اونی که منتظر کمک کسی بمونی

و همیشه مستقل بودنتو حفظ میکنی ...

 

 

 

دختر گلم شاید یکی از همین روزها بیام توی وبلاگت

برات بنویسم که اینبار از دیوار راست رفتی بالا ؟!!!

 

دنیای زیبا

 

عسل من تازه گیها وقتی یکی از وسایلتو بهت نشون

میدم و میگم این مال کیه ؟!

تو میگی آنییا ... یعنی آنیتا !!!

 

دنیای زیباقربون خودتو اسم قشنگت برم که انقدر

خوشگل تلفظش میکنی ...

 

 دنیای زیبا

 

دنیای زیبادوستت دارم عزیزم

با همه شیطونیات

با همه خنده های از ته دلت

با همه آرزوهای کوچیک قشنگت

 

 

دنیای زیبابرای مامان فرقی نمیکنه آنیتا یا آنییا

مهم اینه که معنیش تویی

 

و تو یعنی تمام چیزی که من از این دنیا میخوام

 

 

 

deborah.mihanblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ریحانه
4 شهریور 90 12:19
DDDDDDDDDDDDDDDDDDD:
دختر یعنی اینا، مستقل و باهوش.
آنییا خانم خاله بپا خودم چشت نزنم یه وقت.
مامان تینا دستت درد نکنه چه خانمی تربیت کردی،
خودش بلده چراغارو خاموش کنه.
تینا جون تصورش رو بکن یه روز آنیتا بزرگ میشه میاد این پست رو میخونه و اونوقت کلی به خودش میباله که مامانش چقدر ماه بوده که همه چیزو اینقدر قشنگ واسش یادگاری کرده.
واقعأ این که آدم تو چه دوره ای به دنیا بیاد شانس میخواد.
دلم واسه دختر نازت یه ذره شده بود.
کلی از طرف من و یزدان ببوسش.



مرسی عزیزم خیلیییی لطف داری ... در مورد شانس باهات موافقم ... دوره بجه های ما تک فرزندی و بچه سالاریو ......
مامان قندعسل
4 شهریور 90 23:14
چه وروجکیهههههههههههه ناقلا


)


مامان ماهان
4 شهریور 90 23:19
قربون شیرین کاریت
اون بالا چیکار میکنی نانازم
چقدر قشنگ نوشتی تینا جونم
از خوندنش لذت بردم خانمی
الهی همیشه کنار عزیزانت خوش باشی


مرسی عزیزم به پای نوشته های شما که نمیرسه !
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 90 1:42
قربونت بشم با اون استقلال طلبیتقربونت بشم که اسمتو یاد گرفتی آنییای من خیلی دوستت دارم خاله شیطونک من
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 90 1:46
قربونت بشم با اون استقلال طلبیتقربونت بشم که اسمتو یاد گرفتی آنییای من خیلی دوستت دارم خاله شیطونک من


مرسی خاله منم خیلی شمارو دوست دارم

مریم
5 شهریور 90 13:12
قربون تو دخمل عسلی یا این دامن قرمز قرقری که پوشیدی خیلی جیگر شدی بلا
بوسسسسسسسسسسسس
خوشگل خاله نیفتی


مرسی خاله
مژده مامی آنیتا کوچولو
5 شهریور 90 16:02
سلام عزیزم.من از وبلاگ یه آنیتای ناز دیگه وبلاگتو پیدا کردم.

خدا حفظ کنه دختر ماهتو.

نی نی ناز منم اسمش آنیتاست.

دختر باهوش و نازی داری.


مرسی عزیزم از آشناییت خوشحال شدم ممنونم از نظر لطفت
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:58
انیتا جون بیا دیگهههههههههههههه
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:49
الهی فداش بشم من با اون دامن خوشگلش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد