ماه من

بدون عنوان

1391/4/14 23:12
نویسنده : تینا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم !

 

اینروزا روزای سخت ما بود و شاید هنوز هم هست ...

بابایی پاشو عمل کرده و خیلی درد داره

روزهایی که گذشت زیاد قشنگ نبود

یعنی اصلا بجز تو هیچ چیز قشنگی توش نبود !

 

یه وقتایی که دلم میگرفت میگفتی مامان چرا ناراحت شدی ؟!

ناراحتم که انقدر زود معنی ناراحت شدنو فهمیدی ....

منو ببخش عروسکم

 

اما میگذره مثل همیشه ...

 

 

از خودت بگم

که اینروزا عاشق نقاشی کردن شدی به خصوص با مداد شمعی

هنوزم کتاب خوندنو خیلی دوست داری

و اینکه قبل خواب همیشه اول به من میگی قصه بگو

بعدم میگی من بگم

و خودت همونو تکرار میکنی ...

 

هنوز هم شبا با هم میریم پارک

البته فقط منو تو

اینروزا منو تو بیشتر وقتا با همیم و بابا نمیتونه بیاد بیرون

 

 

بعضی وقتا میریم توی پارکینگ و با  بچه های همسایه ها

که همه شون همسن و سال خودتن توپ بازی میکنی

 

چند روز پیش با خاله مونا اینا رفتیم باغشون

 به توخیلی خوش گذشت ... به خصوص که هوا هم خیلی بهاری

بود و تو ابولفضل کلی با هم خوش گذروندین

 

 

دیروزهم ناهار رفتیم خونه خاله محبوبه

اونجا هم با آراز و بچه های خاله مرضیه

یه عالمه شیطونی کردین

 

 

بعدشم با هم رفتیم خرید و خیلی لذتبخش بود

توی راه بابایی زنگ زد که عمو محسن قراره شب بیاد خونه مون

کلی ذوق کردی و به عشق دیدن اون سوار ماشین شدی

اما انقدر خسته بودی که تا نشستی توی ماشین خوابت برد

و نتونستی اونشب توی جمع ما باشی ...

امروز هم با خاله سمیه و پسرای خوبش رفته بودیم

پارک بانوان ...

واقعا خوش گذشت

به تو که یه عالمه بازی کردی و حسابی سرسره های مختلفو تست کردی

و به ما که یه عالمه حرف زدیم

و از دیدن خوشحالی شما لذت بردیم

 

تنها لذت دنیای من خنده های قشنگته عزیزم

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان گیسو جون
15 تیر 91 0:50
سلام عزیزم
الهی همیشه لب این دختر ناز من خندون باشه
ان شاا... پای بابایی هم هر چه زودتر خوب بشه
ببوس این عزیز خاله رو


سلام دوستم
مرسی گلم
منا
15 تیر 91 7:07
فداتون بشم من... فقط مراقب خودتون باشین و هوای همدیگه رو داشته باشین...


فدات بشم آبجی
مرسی ازاینکه تو هم هوای مارو داری
عمه زینب دانیال
15 تیر 91 16:32
سلام
انشاالله مهدی هم زود پاش خوب شه وشادیاتون بیشتر شه.
شاد باشین


سلام عزیزم
ممنونم ... امیدوارم
مامان دیانا
25 تیر 91 13:57
سلام تینا جون چطوری عزیزم خدا بد نده پای بابایی چی شده ؟ امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشونو بدست بیارن؟ روزهای خوب و خوش در راهن نگران نباش می بوسمتون همیشه به تفریح و شادی عزیزم
كتي(مامان آقا مهديار)
1 مرداد 91 4:01
•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلاممممممممممممم الهي ناراحتيت رو نبينم بوسسسسسسسسسسسس ما آپيم █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’
مامان محمد پوریا
1 مرداد 91 16:59
سلام گلم امیدوارم هر چه زود تر حال بابایی خوب بشه و به جمع گردش اضافه بشه .
مامان ماهان
2 مرداد 91 16:15
ای جان الهی دخمل ناز ما همیشه لبش خندون باشه الهی پای بابایی هم زود زود خوب بشه آنیتا جونم میبوسمت
مامانآنیسا
9 مرداد 91 15:25
ایشالا بابایی هرچه زودتر خوبشه وبا دخترش خوش بگذرونه
عمه زینب دانیال
11 مرداد 91 14:48
سلام
کجایی تیناجون؟
خیلی وقته آپ نکردی؟


سلام
همینجام ... آپ میکنم به زودی
مامان نیلای
12 مرداد 91 16:21
ایشالله روزای سخت زود زود تمام میشن


ممنونم ایشالا
مامان محمد جون
15 مرداد 91 8:43
سلام خانمی
چند وقته کم پیدایی نگرانت شدم
امیدوارم همه چیز خوب باشه
و برات آرزوی سلامتی و به روزی دارم آنیتای قشنگم و ببوس


سلام عزیزم
مرسی
مریم(مامان روشا)
20 مرداد 91 17:23
تینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا بیا دیگه تنبلی بسه بیا از آنیتا بنویس هرچند که من همه چیو ازش میدونم ولی قرار براش از روزهای زندگیش بنویسی
بیا دیگه خانوم


مریم خوشحالم که همیشه در کنارم هستی
میام به زودی ....
مامان عسل
24 مرداد 91 0:56
سلام دوست خوبم
انشالا پاي بابايي آنيتا جون خوب خوب شده باشه و هميشه شاد و سلامت کنار هم باشين
دلم براتون تنگ شده بود
بوس براي آنيتا جون


سلام دوست خوبم
مرسی دل ما هم براتون تنگ شده
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:14
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


متاسفم فکر کنم خیلی دیر شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد