ماه من

روز پدر !

1391/3/16 0:22
نویسنده : تینا
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام زندگی من !

 

خوشگلکم امروز روز پدره

و این روز واسه من خیلی خاطره بر انگیزه

چون سومین روزی که من فهمیدم یه فرشته

توی دلم لونه کرده روز پدر بود !

 

اون سال نمیدونم بابایی چه حسی پیدا کرد

از اینکه توی روز پدر میدونست که تا چند ماه دیگه یه

بابای واقعی میشه !

 

امروز با زبون شیرینت

چند بار به بابایی روزشو تبریک گفتی

منم میگم :بابایی آنیتا روزت مبارک !!!

 

امسال کادوی روز پدر و با خود بابایی خریدیم

و البته من و تو هم کلی واسه خودمون خرید کردیم

 

 

عسلم

این چند روز که مامان بزرگ و بابابزرگ از اصفهان

بعد از ٣ ماه اومده بودن خونه ما

تو حسابی خوشحال بودی و خیلی بهت خوش گذشت

و حتی دوست نداشتی بخوابی !

 

مامان بزرگ و بابابزرگ خیلی دوستت دارن و

چون دیر به دیر میتونن تو رو ببینن همیشه

دلشون برات تنگ میشه

این چندوقت بعضی شبا توی اینترنت همدیگه رو میبینیم

و تو حسابی از دیدنشون هیجان زده میشی

 

گل من

اینروزا هرشب میری پارک

و چون تازه پارک بادی رو کشف کردی عاشقشی

چون توش تا میتونی بپر بپر میکنی

انقدر از ته دل خوشحال میشی که دوست دارم

پارک بادیو بیارم خونه مون !

 

 

ني ني شكلك

 

 

دوستت دارم عروسک قشنگم ...

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان عسل
16 خرداد 91 11:25
روز پدر مبارک آنيتا جون آفرين که با اون زبون شيرين تبريک ميگي چه پارک خوبي انشالا هميشه بهت خوش بگذره و خوش باشي
دوست خوبم يه ماهي ميشه فرصت نکردم بيام نت مشغول اسباب کشي بوديم و خداروشکر کارهامون کمي روبه راه شد امروز اومدم نت و دلم براتون تنگ شده بود و خوشحال شدم از ديدن آنيتا جون ناز و عروسک



به سلامتی عزیزم درکت میکنم اثاث کشی با بجه ها خیلی سخته ! خوشحالم که رو به راه شدین
امیدوارم روزهای خوبی توی خونه جدید تجربه کنین
مولود
19 خرداد 91 16:46
روز پدر آنیتا جوون هم مبارک.همیشه شاد باشید.من که اینجور فکر میکنم وقتی بچه ها میرن پارک یه برق خاصی تو چشماشونه،مثل انیتا جوون که معلومه حسابی عاشق پارکه


مرسی عزیزم
واقعا همینطوره
مامان گیسو جون
19 خرداد 91 17:47
سلام عزیزم خوبی ؟
منم تبریک می گم
الهی همیشه سایشون بالای سر آنیتا جونم باشه
قربونش برم دختر نازمون چقدر خوشگل شده


سلام مرسی عزیزم
عزیز (مادر بزرگ )
19 خرداد 91 22:06
سلام عزیزم دختر خوشگل من دوستت دارم عاشقتم خوشحالم با خوشحالی تو قربون اون شیرین زبونیت برم سلام کردنت همیشه درگوشم وقتی باباجون میگفت آنیتا بیا بغلم کن خسته ام فوری می امدی دستات رو دور گردن باباجون حلقه میکردی یا میگفتی دوستت دارم قربونت برم ماه من عسلم دلم برای حرفهات تنگ شده عزیزم



سلام مادربزرگ ! دل آنیتا هم براتون تنگ شده ........

عمه زینب دانیال
19 خرداد 91 22:35
سلام ما آپ کردیم
مریم(مامان روشا)
20 خرداد 91 17:53
سلام....روز پدر مبارک عمو مهدی
توت فرنگی خوشمزه ی من! همیشه روی لبات گل خنده باشه



سلام مرسی خاله
از کجا فهمیآنیتا عاشق توت فرنگیه ؟
مامان دیانا
22 خرداد 91 11:32
سلام تینا جون
البته با تاخیر خوبی عزیزم ؟
منم روز پدرو البته با تاخیر به بابای آنیتا جون تبریک میگم
گلم همیشه شاد و لبت خندون باشه الهی
بوسسسسسسسسسسس


سلام مریم جون
مرسی عزیزم
پریسا مامان رادین
24 خرداد 91 19:19
روز پدر مبارک. همیشه شاد و سلامت باشید. انیتای ناز و ببوسید.


مرسی عزیزم
مامان ماهان
8 تیر 91 8:47
الهی همیشه سایه اشون بر سرتون باشه روزای خوب و شادی برات آرزو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد