ماه من

سال نو مبارک !

1391/1/1 19:15
نویسنده : تینا
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نانازم !

 

روزهای آخر سال واسه ما خیلی مشغله داشت

بالاخره جابه جا شدیم و با اینکه

خیلی کار باید واسه خونه انجام میدادیم و کلی هم خرید

داشتیم و کلی کارای جورواجور و خسته کننده

اما

همه شون خیلی قشنگ بود

ziba

 

تو هم این مدت خیلی خوب با ما راه اومدی

بیشتر وقتا پیش پدر بزرگ میموندی و

منو بابایی میرفتیم دنبال کارای خونه

تمام وقتی که ازم دور بودی صورت ماهت

جلوی چشمام بود و همش دلم واست تنگ میشد !

ziba

گل من

یه سال خوب در کنار هم بودیم

با همدیگه از تمام لحظه هاش گذشتیم

برای من یه سال دیگه

لبریز از احساس مادرانه

برای تو پر از شور و شوق کودکانه ...

 

 

عشق من

سال خوبی برات آرزو میکنم

 

ziba

 

امیدوارم امسال برات یه دنیا شادی و سلامتی

یه آسمون خوبی و مهربونی

یه کهکشون آرامش و خوشبختی

به همراه بیاره

 

 ماهی کوچولوی حوض زندگیم

امیدوارم

دلت همیشه دریایی باشه و من و بابایی

همیشه توش جا بشیم

 

آرزوی قشنگم

آرزو میکنم یه روز بهترین دوستت باشم !

 

عیدت مبارک عیدی هرسال ما

دختر نازم

 

ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

منا
2 فروردین 91 3:54
عید شما مبارک ... منزل نو هم مبارک... سال نو در خانه نو ! بهترین آرزوها رو دارم براتون آبجی جونم... اون ماهی کوچولوتو بوس کن


قربونت برم آبجی آرزوی خوب دارم
كتي(مامان آقا مهديار)
4 فروردین 91 3:47
http://img4up.com/up2/84056471175674234755.jpg
مامی مائده
5 فروردین 91 23:43
عیدتون مبارککککککک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان ماهان
7 فروردین 91 8:55
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********



فدات بشم مرسی
مامان ماهان
7 فروردین 91 8:55
خونه جدید مبارکههههههههههههه


مرسی عزیزم
مامان محمد جون
7 فروردین 91 14:28
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.



مرسی عزیزم همچنین شما
مامان عسل
15 فروردین 91 9:11
سال نومبارک دوست خوبم انشاا... سالي پر از سلامتي و شادي براي شما و آنيتا جون و خانواده محترمتون باشه


مرسی عزیزم همچنین شما
مامان ماهان
17 فروردین 91 11:07
سلام گلم خوبی خوشی سلامتی آنیتا جونم خوبه ببوسش


سلام عزیزم ممنون ما خوبیم
مریم(مامان روشا)
17 فروردین 91 17:36

این گلها برای آنیتا و مامان و بابا
ایشالا سال خوبی براتون باشه


مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد