ماه من

تولدت مبارک !

1390/12/11 11:01
نویسنده : تینا
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من !

 

 

عسلم مامان امروز خیلیییی خوشحاله

باورش نمیشه که دختر کوچولوش امروز 2 ساله میشه ...

 

نمیدونی که من و بابا 2 ساله که لحظه به لحظه فقط از عشق تو زنده ایم

فقط به خاطر تو زنده ایم ...

فقط تو رو میبینیم

فقط تو رو دوست داریم

 

دنیای ما به تو خلاصه میشه

به خوشحالیات

به  آرزوهات

به دوست داشتنیات

و رویاهای قشنگی که  برات داریم ....

 

ziba 

 

دیگه دختر کوچولوی ما بزرگ شده

دیگه پاهای کوچولوی نازش کنار ما میدون

لبای قشنگ قرمزش برامون شعر میخوونن

دستای سفید مهربونش نوازشمون میکنن

و این یعنی همه چیزی که منو بابا از این دنیا

میخواستیم و میخوایم و ...

 

 ماه من

 

عزیزم

میدونم که مدتها بود انتظار اینروز و داشتی

گرچه پدر بزرگ توی این مدت هرشب برات کیک درست میکرد و تو شمع

میذاشتیو فوت میکردیو تولد میگرفتی !

 

 دنیای زیبا

 

اما امروز برای ما با همیشه فرق داره

 

امروز دوباره وقتی از خواب بیدار شدم توی دلم حست کردم

مثل 2 سال پیش که توی دلم بودی

وقتی به صورت ماهت نگاه کردم با حس توی دلم خداحافظی کردمو

صورت ماهتو بوسیدم

 

 ziba

 

فرشته نازم 

میخوام بدونی از لحظه اولی که مهمون دلم شدی عاشقت بودم

حتی وقتی هنوز پیش فرشته ها بودی عاشقت بودم

الانم که دیگه ...

 

2 ساله که ماه من شدی

دنیای من شدی

تنها دلیل خوشحالیام

2 ساله که همه زندگی من شدی

 

دخترم

شنیدم که هر نی نی ای وقتی میخواد به دنیا بیاد

خودش مامانو باباشو انتخاب میکنه

( نمیدونم درسته یا نه )

اما ...

ازت ممنونم که ما رو انتخاب کردی !!!

 

ziba

 

ممنونم

به خاطر همه خنده های قشنگت که دلمردگیامو میکشه

به خاطر همه مهربونیات که سنگدلیارو از یادم میبره

به خاطر 2 سال لحظه های تکرار نشدنی و سرشاری

که فقط با  " بودنت "   به ما بخشیدی

 

زیبا

 

بهترینم

یه دنیا آرزوهای طلایی برات دارم

یه عمر لحظه های بی نظیر برات میخوام

بهترینم بهترینارو برات میخوام

 

 

 

 

ماه من

 

هستی من

 

قشنگترین احساس زندگیم

 

تولدت مبارک !

 

 

 دنییای زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مریم(مامان روشا)
11 اسفند 90 15:31
عزیز خاله تولدت هزاربار مبارک خیلی دوست داشتم امروز پیشت باشم ولی نشد ...عوضش عید تلافی میکنم منم برات آرزو میکنم به هرچیزی که خودت میخوای برسی و خوشبخت باشی منم با مامانت موافقم که با وجود شما فرشته ها زندگی قشنگتره ومهربونیاتو سنگلدیارو از یاد آدم میبره تینا جون به توهم تبریک میگم عکسشم خیلی ناز شده
مریم(مامان روشا)
11 اسفند 90 15:33
عزیز خاله تولدت هزاربار مبارک خیلی دوست داشتم امروز پیشت باشم ولی نشد ...عوضش عید تلافی میکنم منم برات آرزو میکنم به هرچیزی که خودت میخوای برسی و خوشبخت باشی
منم با مامانت موافقم که با وجود شما فرشته ها زندگی قشنگتره ومهربونیاتون سنگلدیارو از یاد آدم میبره
تینا جون به توهم تبریک میگم عکسشم خیلی ناز شده


مرسی مریم جون واقعا جای تو و روشا جون خالی بود
مامان الینا
13 اسفند 90 2:22
تولد تولد تولدت مبارک
عزیزم تولد 2 سالگیت مبارک انشاالله که 120ساله بشی


ممنون عزیزم
مامان عسل
13 اسفند 90 7:40
آنيتا جونم دختر ناز و خوشگل و مهربون تولدت مبارک عزيزم ايشالا هميشه دلت شاد و لبت خندون باشه خوشگل ناز خاله تينا جون دوست خوبم تولد فرشته کوچولو زندگيتون رو از صميم قلب تبريک ميگم و انشاا... 120 سال آنيتا جون کنار مامان و بابا ي مهربونش و تمام عزيزانش با سلامتي و دل خوش زندگي کنه و جشن بگيره


مرسی دوست نازنینم
ممنون از دعای قشنگت
منا
13 اسفند 90 9:49
سلام آبجی... اون عشق خاله رو ببوس... من هنوزم با حس اون لگدهایی که از توی دلت به دست من می زدن خداحافظی نکردم... تا وقتی هم خودشو راست راستکی بغل نکنم، خداحافظی بی خداحافظی!

راستی این صفحه نظراتت بعضی وقتها کار نمی کنه ها! من دیروز هر چی خواستم نظر بذارم هی صفحه ارور نشونم داد...

بگذریم... اون جیگر خاله رو دو تا ماچ دوبل آبدار بکن... دوستتون دارم قد تموم دنیا...


سلام آبجی گلم ما هم قد تموم دنیا دوستت داریم
امیدوارم زودتر بتونی آنیتارو بغل کنی و یه حس تازه بهش پیدا کنی
مامان رضا جونی
13 اسفند 90 15:08
این روز قشنگ مبارکتون باشه


ممنون از محبتتون
مامان نیلای
13 اسفند 90 17:17
تولدت مبارک فرشته کوچولو ،چقدر لباست بهت میاد ایشالله 120 ساله شییییییی ناز من


ممنونم عزیزم
مامان طاها
14 اسفند 90 13:06
عزیزم خوشحالمون کردی اومدی پیشمون وبرام نظر گذاشتی ممنون


خواهش میکنم منم از حضورت ممنونم
مامان طاها
14 اسفند 90 13:07
من دیر رسیدم
تولد تولدت مبارک فرشته کوچولوی ناز


ممنونم
مولود
14 اسفند 90 15:16
ای جانم که چه عکس قشنگی گرفته این گل دختر
فرشته ی زمینی آنیتا جون تولدت مبارک ایشاا... که 120 ساله بشی و همیشه و همیشه خوشحالی و شور زندگی و یه عالمه حس زیبا رو به پدر و مادر مهربونت تقدیم کنی و اونا هم عشق بی پایانشون رو به تو...تولدت مبارک تینا جون خیلی زیبا حس داشتن یک فرشته تو زندگی رو توصیف کردی بخاطر این توصیف زیبات ازت تشکر میکنم


ممنونم دوست خوبم منم از تو به خاطر دعای قشنگت تشکر میکنم
كتي(مامان آقا مهديار)
14 اسفند 90 17:51

تولد تولد تولدت مباركككككككككككك مبارك مبارك تولدت مبارككككككككككككككك
بوووسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم
مامان نسترن
14 اسفند 90 18:58
عزیزم ...قشنگم ...تولدت مبارک.امیدوارم همیشه دلت شاد ولبت خندون باشه و سایه مامان و بابای مهربونت بالای سرت باشه


ممنونم دوست خوبم
مامان محمد جون
17 اسفند 90 16:13
سلام خوشگله خاله
بازم من دیر رسیدم ببخشید
خاله جون تولدت با تاخییر مبارک باشه
مامانی تولد دختر خوشگلتون مبارک باشه خیلی براش قشنگ و مادرانه نوشته بودی من که از خوندنش حسابی کیف کردم کی بشه آنیتا جون خودش بتونه این همه احساس قشنگ رو بخونه هرچند میدونم الان با قلب کوچیکش خوب حس میکنه
الهی سالهای سال تولدایه قشنگشو کنار هم جشن بگیرین عزیزمبرا آنیتا مهربون


سلام عزیزم
ممنون از اینهمه لطفت دوست خوبم
ژاله
17 اسفند 90 16:56
تولدت مبارک باشه خاله ببخشید دیرتبریک گفتم
هوارتا بوس


مرسی عزیزم
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:19
سلام عزیزم من واقعا شرمنده هستم یه مدت نبودم



سلام دوست خوبم
دشمنت شرمنده گلم
ممنونم ازاومدنت و از تبریکای خیلییییییی قشنگت
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:19
چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي که تو آغاز شدي!

تولد مبارک



مرسی عزیزم ممنون از اینهمه لطفت
مامان ماهان
19 اسفند 90 15:20
ازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک

ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز

از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

يکي به نيت تو يکي از طرف من

الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي

با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي

ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن

همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس

واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد

ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته

ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز

بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون



وایییییییی ممنونم عزیزم خیلی خیلی قشنگ بود دوست مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد