ماه من

جوجه طلایی من !

1390/11/26 2:41
نویسنده : تینا
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق قشنگم !

 

عسل من امروز روز عشقه

گرچه با تو هر روز پر از لحظه های عشق آلوده ...

هرچند زندگی من به داشتن تو و بابایی مینازه و

این نابترین عشق دنیاست که نمیشه توی یه روز خاص خلاصه ش کرد

اما با همه اینا

روز عشق مبارک عزیز دلم

 

ziba

 

اینروزا حال و روز ما پر از کارتون و بسته بندیه وسایل

و آماده شدن برای جابه جاییه

تو هم خیلی خوشحالی !

بابا هر بار کارتن میاره تا وسایلو بذاریم توش میگی مبارکه

قربونت بشم من که همش فکر میکنی توی کارتونا وسایل جدیده

 

من و بابا حسابی سرمون شلوغه

ببخشید که تا یه مدت نمیتونم بیامو برات مطلب بذارم

ziba

 

قشنگم

از وقتی خیلی کوچیک بودی مامان شعر جوجه طلایی رو برات میخوند

آخه این اولین شعری بود که مامان یاد گرفته

تو هم این شعرو خیلی دوست داری

و هر وقت میخوای زیر لب زمزمه کنی میگی :

جوجه طلایی ...

 

ziba

 

چند روز پیش داشتیم با هم بازی میکردیم که

یه دفعه لپ منو گرفتی و گفتی :

جوجه طلایی من !

دنیای زیبا

 

عزیزم این یکی از قشنگترین خاطره های زندگی من شد ...

 

دوستت دارم عشقم

به اندازه تمام لحظه های که قلبم به عشقت میزنه

 

 

ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

منا
26 بهمن 90 8:56
روز عشق مبارک آبجی گلم... ایشالا جابجا شدین با خیال راحت میای می نویسی، اما زیاد دیر نکن، او جوجه طلایی رو هم از طرف من یه ماچ آبدار بکن که جاش بمونه رو لپش


مرسی آبجی نازم یه دنیا ماچ آبدار برای تو
مریم(مامان روشا)
26 بهمن 90 14:07
جوجه طلایی روز عشقت مبارک خاله
ایشالا به سلامتی جابه جا بشید و خونه ی جدید مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک


مرسی مریم جوون
مامان ماهان
26 بهمن 90 16:16
واااااااااااااااااای قربونت برم که اینقدر شیرین زبونی
الهی به سلامتی برین خونه جدید


مرسی دوست خوبم
مامان طاها
27 بهمن 90 16:27
سلام
عروسک نازی داری
راستی شعر جوجه طلایی رو بنویس ما هم یادبگیریم
به ما هم سر بزن


شعرشو بعدا میذارم حتما
ممنون که سر زدین حتما بهتون سر میزنم
مامان نسترن
30 بهمن 90 18:51
مبارک باشه عزیز دلم هم روز عشق و هم خونه جدید....امیدوارم این خونه برات پر از لحظه های به یاد موندنی باشه.خسته نباشی تینا جونم....انشاا... به سلامتی جا به جا بشین و زودتر عکسای این خوشگل خانومو برامون بذاری


ممنونم عزیزم حیلی لطف داری
مامان طاها
1 اسفند 90 15:13
پست جدید بذار
منتظرم
راستی چه بد که همه عکسا دخترت باز نشد

وخیلی ممنون از اینکه اومدی پیشمون


عکساش مشکلی نداره عزیزم من چک کردم !
حتما به زودی پست جدید میذارم شما هم ممنون که به ما سر میزنی
مامان محمدجان
2 اسفند 90 12:35
سلام عزیزم
با تاخیر فراوان روز عشقتون مبارک
ایشالله هر روزتون عشق و ارامش باشه
در ضمن خسته نباشی تینا جون


سلام دوستم ممنونم
عمه زینب دانیال
2 اسفند 90 14:07
سلام
من عاشقه بچه هام.اونروزم بهت گفتم.
امکان داره روز 11اسفند به وب دسترسی نداشته باشم.الان میگم جلوجلو
آنیتاجونی تولدت مبارکککککککککککککک


سلام زینب جان
ممنونم از تبریکت
مامان عسل
3 اسفند 90 8:41
دوست خوبم ايشالا هر روز براتون روز عشق باشه خونه جديد مبارک ايشالا باسلامتي و دل خوش آنيتا جون خيلي خيلي دوستت دارم خوشگم عاشق اين شيرين زبونياتم هزارماشالا به تو نازنينم


سلام دوست عزیزم
ممنونم
عمه زینب دانیال
3 اسفند 90 15:03
لینک کردمتون


ما هم همینطور
مامی مائده
3 اسفند 90 22:41
ولنتاین مبارک البته با تاخیر


ممنونم عزیزم
مامان الینا
3 اسفند 90 23:56








جوجوهای مامان و بابا
5 اسفند 90 13:10
سلام ما بدنیا نیومدیم ولی وبلاگ داریم.پیشمون بیایید.


سلام
حتما
مامان آیلاروآیدا
6 اسفند 90 12:29
واقعاکه جوجه زردشیطونه.دوست خوبم لینکتون کردم دوست داشتی شماهم همینطور


ممنونم خوشحال میشم
مامان محمد جون
6 اسفند 90 14:39
سلام مامانی
خسته نباشین
الهی هر جا هستین با آنیتا خوشگلم بهترین لحظات رو سپری کنین


سلام عزیزم
ممنون از محبتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد